Jag dissar av helt själv, med Scrubs

Hej!

Yes, jag somnade igår vid två och vaknade inte förrän 11.00 idag med vovvsen bredvid mig.
Jag käkade lite frukost och drack kaffe för att piggna till lite. Sedan skickade Sara sms och frågade om jag skulle med på promenad. Of course, och det var kallt och skönt ute. Najs!

Igår var jag här hemma med Sara, Kriss, Linn, Emma, Jessica och Erica. Vi rökte lite vattenpipa, käkade en massa gott och bara chillade. Eller ja, vi dissade av, som Ericas pappa så snyggt kommit på. Så det kommer från och med nu att vara det nya chilla. Dissa av! :)
Vi började även lite smått planera sommaren och Danmark. Så sjukt taggad jag blev på sommaren då! Najs.
Hann inte se någon film och hade inte kunnat kirra Saw 4, så det får bli en annan gång.

Nu ska jag käka lite lunch och se på Scrubs.
Snart kommer mamma hem igen och sedan ikväll resten av familjen.
Slut på friden alltså ...

Aster har btw spelat in sin låt "You Sang To Me" nu och jag fick den skickad via msn igårkväll. Den är sjukt bra. Vet inte om jag kan bli less?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Åh, kan inte du skicka den till mig imorgon? Är inte hemma nu men vill jättejättegärna ha den :) Min mejl är [email protected] !

2008-01-06 @ 16:16:45
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Anonym

det fattades bara lite random kaffe ;)

2008-01-06 @ 16:21:30
Postat av: Anonym

jag ska dissa av med lite teve snart :)

2008-01-06 @ 18:39:55
Postat av: emmy

Äppelsmak låter gott :) Mint också! Men kokos, nej.. Fast det kan iofs bero på att jag inte tycker om kokos ;)

Jag har det jättebra, är i Övik nu! Duduå, taggad på skola snart? :) Haha
Kram

2008-01-06 @ 21:35:00
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0