Jag ser det snöar

Hallå!

Jag hatar verkligen att vara förkyld. Allting blir så sjukt mycket jobbigare då.
Dagen har jag spenderat hemma hos Malin med mys och promenad runt på Ersboda. Det har snöat jättemycket ute och allting är så fint.

Igår så åt jag, Malin, Idah och Elin middag på Queens. M och jag åt pizza och Elin och Idah käkade kebabtallrik.
Pizzan var jättegod och vi bara satt där och hängde, sedan tog vi 5:ans buss hem till Malin och spelade lite tv-spel och käkade gott. Idah åkte hem vid 23.00 och då hängde vi andra kvar vid köksbordet och bara pimplade en massa te. Det kändes som att det var något annat i teet och vi var nog lite trötta så vi garvade åt allt möjligt. Det var jättehärligt.
Sedan gick vi ut vid 02.00 kanske och hade lite snöbollskrig med Malins brorsa och kompis.
Vi gick och la oss vid tre någon gång. Det var en underbar kväll!

Ikväll så tänker jag bara vara hemma och knappt lyfta ett finger. Jag har ont i huvudet och är allmänt less. Kanske ser någon film, om jag orkar ...

Jallabai, pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! :)

2008-01-13 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0