Kaj&Börje och julklappsdag

Hej alla söta!

Jag hann inte skriva igår för att jag var busy hela dagen.
Först var jag ju i skolan och bara taggade helg. När jag slutat promenerade jag in till stan med Malin, Elin och Sandra. Gick till Max där Sara, Erica och Kriss satt och hängde.
Vi gick som vanligt till Sandy's, our place och bara dissade av. Det var jättemysigt och sedan åkte jag och Sara med Erica hem och käkade tacos. Vi var så duktiga.
Började prata om att reklamer var roligare förut och då kom vi på den här reklamen för färjan där två fiskmåsar hejar på varandra hela tiden.



Vi gick upp och såg först på the man, alltså Shan, Sverigeturnén. Helt underbart rolig.
Sedan såg vi Ice Age 2, jag älskar den! Det var längesedan jag skrattade så mycket.
Helt klart en superfilm. "Fan, Nulff goes karate-kid"
Kriss kom sedan och så hängde vi bara.

Idag:
Kriss och Sara tog med mig till stan för att jag skulle få min julklapp. Det visade sig vara en dag då jag får bestämma vad vi skulle hitta på. Jag hittade underkläder som brudsen betalade. Sedan gick vi på Hemköp för att köpa lite pistaschnötter och jag får en liten chock när vi står och väntar i kön.
Dom som vet, dom vet. That's it.
Sedan fikade vi på Station och tog 9:an hem till Kriss.
Nu sitter jag här och skriver det här medans dom är där nere och har något fuffens för sig. Jag får väl se senare vad dom håller på med!

Det ryktas om att vi ska fixa chokladfondue ikväll. Vore ju najs!
Blir hemma hos gullegrisen Ericis.

Ska gå ner nu,
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har blivit så upptagen hela tiden, jag får ju aldrig någon ny läsning känns det som :( haha

2008-01-27 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0