Måndag

Hallå!

Yes, då var det en ny vecka ännu en gång. Fast det känns som att jag har flyt i skolan för dagarna går ändå ganska snabbt. Det är najs!

Annars så har jag väl inte gjort så mycket idag, förutom skolan då. Ska åka och träna ikväll om jag hinner.
Annars måste jag plugga en massa olika saker.

Såg på Andra Avenyn igår. Oh my god, det är så spännande. Lyckades slita mig från datorn igår och sparade ett avsnitt. Får se om jag kanske ser det ikväll eller något.
Jag är helt kär i Karim, t.h, han är fan really najs. Ingen annan?

image53

Förövrigt så är jag jättetaggad på att åka till fjällen på sportlovet. Det kommer att bli najs.
Sara säger åt mig att det är långt dit, men man kan ändå tagga!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig, klart man kan tagga! Man måste ju få lite ljus i vardagen liksom :)

2008-01-28 @ 17:07:44
Postat av: Anonym

Haha du och emma borde snacka mer med varandra ;)

2008-01-28 @ 17:24:11
Postat av: T

Jag har sett alla avsnitt nu ;).
haha

2008-01-28 @ 20:19:08
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0