Middag hos J, mys vid tolvslag och efterfest i lägenhet

Goddag ladies and tulltjänstemän!

Hur mår ni idag, på nyårsdagen? Jag vaknade ungefär vid halv tolv och var rätt så pigg, men hungrig.
Gårkvällen blev ganska lyckad, thank god. Jag hade typ ångest för att det skulle bli bajs.
På dagen gjorde jag inte så mycket, såg på lite film och gick på en långpromenad med Sheila.
Packade sedan ihop mina grejer och åkte för att hämta Kriss och sedan vidare till Jessica där vi skulle käka middag med mera. Vi var ganska snabba, nästan lite för snabba för att vi hade jättelång tid kvar innan tolvslaget, tills vi skulle med bussen in till stan. Men vi lyckades ändå underhålla och hade roligt. Sjöng, mycket falskt men ändå och bara hade det allmänt najs.
Vid elva ungefär tog vi bussen in till stan, mötte Andrea som bjöd in oss på efterfest i någon lägenhet. Väl på stan så mötte vi Jonathan med fler som vi hängde med på tolvslaget. Det var jättemys med alla fyrverkerier och kramar.
Hann även hitta Malin bland allt kaos, där dom stod utanför SF typ. Det var världsbra!

Efter vi sett på alla fyrverkerier så åkte vi med 1:ans buss till Carlshem igen och det tog verkligen en evighet innan bussen körde iväg. Det var typ asmånga som skulle hoppa på. Vi hoppade av och gick till någon lägenhet där. Det enda tråkiga var att någon hade gått iväg med Ericas jacka, verkligen jättetråkigt! Letade efter den i hela lägenheten utan framgång.
Promenerade sedan hem till Jessica där mami hämtade upp oss.
Hon som bara var tvungen att skjutsa hem mig. Men jag mådde bara finfint så det gick helt okej :)

Idag tror jag nog inte att jag ska göra så mycket alls faktiskt. Ska ladda hem några avsnitt av Scrubs och bara chilla. Ems planerade att gå på promenad ikväll och om jag inte bodde så långt bort så hade jag självklart hängt med, men nu kanske vi träffas allihop, eller ja dom som har möjlighet. Och så går vi allihop ut, jättemysigt i så fall!

Jag är hursomhelst bara glad, nu är det 2008 och jag har inget riktigt nyårslöfte som att typ sluta käka godis. Det har jag haft förut så ... Men jag ska i alla fall försöka göra det här året till ett av de bästa åren! Det är mitt mål och jag ska göra allt jag kan för att förverkliga det!

Tack för ett underbart 2007!
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Här har vi en som har ont i halsen idag! ;)

2008-01-01 @ 16:47:39
Postat av: Erica

jag har fått tillbaka min jacka :D

2008-01-01 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0