Nästan helg

Halloj!

Imorse så skulle jag ju ha mitt demonstrationstal, men det blev en annan grupp som skulle få köra istället.
Först kändes det jätteskönt, men nu skulle det ha varit bättre att ha fått det bortgjort.
Sedan hade vi trafikant, vilket alltid är roligt. Vår lärare är skön, riktigt rolig.
gruppträningen ska vi bygga ett gruppass som vi ska leda klassen i sedan. Jag får typ ångest.
Jag vet inte riktigt vad jag ska välja men det lutar mot antingen aerobics eller step. Får se.
Efter lunch hade vi engelskaredovisning som gick finemang. Jag och Malin gjorde det bra.
Jag och Malin vad tvungen att fira att vi slutade tidigt, 14.00 genom att fika på Schmäck.
Jag fick en cappucino och kanelbulle, Malin chokladchili-te och också en bulle. Det var lovely!

Åkte sedan hem till faster för att få lite middag och sedan promenerade jag till Träna där jag körde Step Muskel och BodyJam. Kändes riktigt najs när jag var klar.

Orkar inte träna mer på mitt tal nu. Det känns ändå som att det kommer att gå bra, men svenskaredovisningen är en annan femma. Vettefan hur det kommer att bli!
Varför sätta så många redovisningar under en vecka?
- Varför? *Shan-kind of style*

Det var väl dagen allt som allt, imorgon är det fredag och helg.
Känns bara wünderbart!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig :)

2008-01-31 @ 21:59:44
Postat av: emmy

chokladchili-te lät jättegott! vart äre schmäck ligger? :)

2008-02-04 @ 16:44:31
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0