On top

Hey hey hey!

Hey hey hey, det ska sägas på ett speciellt sätt. Just like J.D i Scrubs. Det är sååå skönt!
Kan försöka kolla på YouTube om jag hittar det där. Då jäklar!

Kriss och jag sov i mamma och pappas stora sköna säng vilket var lovely. Typ vid 08.00 vaknar jag upp av att hela rummet är ljust och det hörs fågelkvitter. Som om det var jättemånga fåglar i rummet samtidigt. Då är det pappas nya väckarklocka, värsta high-tech som har gått igång. Jag har ingen aning om hur man säger av den så jag drar tillslut bara ut sladden. Det roliga var att den hade varit igång ett bra tag utan att vi hade märkt det. Kriss märkte det inte överhuvudtaget :) Men en sådan väckning vill typ jag också ha, typ skönt.

Sedan somnade jag om och vaknade av min egen mobil som pep 10.30. Jag orkade inte kliva upp utan låg kvar en halvtimme. Klev då upp, släppte ut Sheila och käkade lite frukost. Vid 12.30 kom Kriss också upp. Hon ska seriöst alltid vara värst....

Jag har varit ute med Sheila i en timme och det var kallt som fan ute. Fast det är skönt när det biter i kinderna.
Snart ska jag nog ta och fixa lite middag. Kyckling och wokgrönsaker. Jag skulle kunna leva på det hela livet, känns det som.

Ikväll kommer brudarna hit, men det är fortfarande oklart vilka. Planen är att vi äntligen ska ta oss tid att se Saw 4. Jag vill verkligen se den. Men jag är tveksam om den är så bra.

"Allt är super och vi super!" citat Kriss.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0