Övningskörning och mys hemma hos Malin

Hey number two!

Ja, jag vaknade kanske vid 10 av att mamma kom in och väckte mig. Vi skulle ju ut och övningsköra idag för att det känns som att det var länge sedan sist och jag måste verkligen få komma igång, på riktigt.
Så vi åkte ut och det gick faktiskt ganska bra idag. Så det känns bara skönt.

En tråkig sak är att jag är förkyld och jättesnorig. Det är jättejobbigt. Men det hindrar mig inte från att åka hem till Malin för att käka middag och bara hänga, med Idah och Elin också. Ska nog sova där och jag har redan paxat sängen med Malin. Den är en favorit, jättemjuk och skön!

Jag ska nog ta och ladda ner några avsnitt av Gossip Girl, för det var jättelänge sedan jag såg det så jag kommer typ inte ihåg något.
Först måste jag göra lite te för det här håller inte alls.

image40

Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0