Prov, lugn och bakning

Hej hallå!

Jag sitter hemma och väntar på att chokladkakan ska svalna så att jag kan skära den i fyrkanter.
Fick imorse reda på att Heath Ledger passed away.
Jättehemskt, han som var en sådan fin skådespelare.
Jag älskar filmen 10 Orsaker Att Hata Dig, dock längesedan jag såg den.
Kanske ska ta och styra upp det snart.

image52

Idag hade jag ju historiaprov, och det gick väl okej, halvt.
Jag gillar ordet halvt, då är det varken bra eller dåligt.
Det kändes i alla fall jätteskönt efteråt när provet var avklarat.
Nu kan jag pusta ut.

Erica ringde idag och kollade om jag var taggad på att hänga med till Hemavan på sportlovet. Hon pallade inte åka slalom och inte jag heller så vi ska hitta på annat att göra på dagarna. Men annars är jag fett taggad på hela grejen.

Nu är kakan klar så jag ska kirra lite coffee och smaka på den. Tyvärr så har jag ju bakat den till faster for cash så jag får inte behålla den.

Snart är det helg,
Pushej ♥

Kommentarer
Postat av: erica

vi kommer ha de najs i fjällen!:D

btw så spillde jag just te på min dator så hälften av tangenterna funkar inte :/

2008-01-23 @ 22:08:31
Postat av: Anonym

tex att städa laga mat mm ;)

2008-01-23 @ 22:27:06
Postat av: emmy

vi får dra den filmen tillsammans, jag har sett den så många gånger att jag nästan kan replikerna utantill.. :)

2008-01-23 @ 22:27:45
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0