Shalalalalaa

Hej!

Unibet
, shalalalaa, jag älskar reklamen. Den är skön! Funderar på att ladda ner den.
Haha, nej kanske inte riktigt men ändå lite sugen.
Det blev inte riktigt en pluggsöndag igår. Men litegrann läste jag ju.
Så jag får ta det idag istället. Måste satsa satan nu, om jag ska klara det.

Trots att det var måndag idag, första dagen på veckan så gick den ändå helt okej. Inte för jobbig utan lagom.
naturkunskapen fick vi checka in olika bajs och torkade kvistar, yay!
konsten att tala hade vi olika övningar, skulle b.la diskutera ett ämne i en minut då de andra ställde frågor.
Några ämnen vi kom på var "skala kottar",
"hur man badar med en glass", "hur man cyklar" med mera.

Nu ska jag sätta mig med historian och ge järnet. Wihoo, eller inte!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ha skivan! Jag menar gratis, hallå!!!

2008-01-21 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0