Snart börjar skolan, lite ångest

Hey hey hey!

Yes, äntligen har mina högtalare kommit. Nu kan jag äntligen docka iPoden och lyssna på min egen musik.
Jag är så lycklig! Jag var jättetrött imorse så jag käkade lite gröt och mackor och gick ut på långpromenad med Sheila i snöstormen typ. Det är skönt att det snöar.

I alla fall, nu har jag installerat högtalarna nästan klart och sitter och lyssnar på Är, senaste albumet med Snook. Bara gudomligt, det är vad det är.
Ska nog kirra lite coffee och se dom senaste tre avsnitten av Andra Avenyn.
Har inte hunnit se dom än.
image33
Jag är för övrigt allmänt taggad på livet, kanske inte på att skolan ska börja men på allt annat.
Det känns som att det här kommer att bli ett sjukt bra år!

Nu ska jag dissa av med AA och kaffe!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Linn

nice bruden ;D

2008-01-07 @ 18:37:04
URL: http://linnslife.blogg.se
Postat av: Terese

Andra avenyn, tror inte det finns ngt bättre ;) :D.

2008-01-08 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0