Som bambi på is

Tjolahopp!

Okej, det som hade kommit så himla mycket snö, och så bara försvinner allt. Poff, så var det borta.
Istället är det isigt, halkigt och blött. Jag måste seriöst ha med 2 par sockar every day.

Hann inte skriva något igår men jag var hursomhelst i skolan hela dagen och när vi slutat så hade jag värsta tajmingen att hinna med 2 olika bussar, som matchade varandras tider. Åkte hem till Kriss, såg gammalt avsnitt av O.C, kändes lite nostalgiskt. Alltså det var verkligen en sjukt bra serie. Tills jag slutade se, för att det blev sämre och sämst. Jag har fortfarande inte sett något efter att Johnny dog, tror jag.
Det känns ändå som att jag är tvungen att se klart hela alltet, någon gång.
Anyhow, käkade middag och drack lite kaffe. Sedan kom alla brudsen och vi fikade och bara hängde eller ja, dissade av!
Sov hos Kriss och vi låg och snackade om helt ovärda saker, och kunde inte alls sova.

image47

Hade sovmorgon imorse till 09.40. Klev upp och fixade allting klart och sedan när jag går till bussen så ser jag den åka iväg.
Fuck, jag som hade tajming med bussar? Bara en engångsföreteelse, tydligen.
Gick tillbaka till Kriss hus, helt dyngsur och less. Fick skjuts till skolan, kom lite sent men det får man ta.
Hade en ganska okej dag i skolan, trots att vi slutade 16.00.
Har aldrig slutat så sent, så det var jobbigt. Men vår småföretagslärare är skön, så lektionen gick bra anyway!

Måste egentligen plugga till historiaprovet nästa vecka men det känns så jobbigt att ta tag i. Men jag måste, helt ärligt. Kan ju inte bryta nyårslöftet. Fast jag vet inte om jag ens ska ha kvar det som löfte? Känns alltför komplicerat

Ska ta lite kaffe, och sätta mig med historian nu :/
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta med det där och se klart oc :D

2008-01-16 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0