Städa rummet och promenad med vovven

Tja kompis!

Idag blir det ännu en slappardag. Mina enda planer för dagen är att städa rummet och gå ut med Sheila. Det känns som att det har blivit ganska många promenader på sista tiden. En bra vana alltså!
Senast igårkväll var jag, Sara, Emma och Kriss ute och gick. Började hemma hos Emma och gick runt Ön. Träffade även Aster på vägen, lite otippat!

Jag ska städa rummet snart för det är så skönt när det är gjort. Inga dammråttor som flyger runt och kläder som ligger både här och där.

Just det, kan också berätta att jag hade världens sjukaste dröm inatt. Hela klassen var tagna av en psykopat som höll fast oss i en gammal pool som var tömd på vatten som skulle fungera som ett klassrum. Där blev vi tvingade att göra olika saker och man var tvungen att sitta på sin stol hela tiden. Klev man av stolen blev någon skjuten och man visste aldrig vem det skulle bli. Skottet var dämpat och det kändes inte på en gång. Så alla var tvungen att kolla ner på sin mage om det var en själv som hade blivit träffad. Det var hursomhelst en hemsk dröm. Vaknade när jag själv blev skjuten för att jag skulle gå och hämta en penna. Glömde visst bort att man inte fick gå iväg...

Nu ska jag kirra some coffee and get going!
Puss ♥





Kommentarer
Postat av: mingla

Är du bra på bloggdesign? hade behövt lite hjälp isåfall eftersom jag fattar noll :). Bra blogg du har förresten. Varit här inne några gånger men varit lite lat med att lämna ett avtryck :)

2008-01-02 @ 13:49:33
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: sari

Det var ju en mysig/galen dröm! Ha,ha.
Hoppas att du drömmer något lugnare nästa gång..
God fortsättning på det nya året..

2008-01-02 @ 14:55:45
URL: http://morsan39.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0