Terminsstart

Hellu!

Yes, då var den första dagen i skolan avklarad. Det gick ändå hyffsat då vi började kl 10.00 med engelska och inte behövde gå på matten så då slutade vi 14.30. Så det var ganska slappt hursomhelst.
Men det är väl för att det fortfarande är det gamla schemat som gäller.
Vänta bara tills nästa vecka.

Missade den tidigare bussen hem idag så jag fick hänga med Malin ett tag på stan. Hon skulle handla lite mat på Gourmet vilket tog en evighet då hon absolut inte kan bestämma sig överhuvudtaget. Men tillslut lyckades hon välja bland alltihop. Mötte SaraVasaplan som också skulle med bussen så jag fick höra lite om hennes dag också.

Nu sitter jag här hemma, lyssnar på The Killers - On top och har just stresskäkat en macka med ost och ett glas mjölk. Jag var hungrig som en varg. Jag har bestämt vart jag ska skaffa träningskort och jag stannar kvar på Träna, så snart ska jag ta bussen in till Teg för att köra BodyJam och BodyPump med Krissekorv. Det är därför jag stressar litegrann.

Lite oviktigt men jag har hunnit göra klart framsidan till min nya almanacka 2008 så den hade jag med till skolan idag. Kände mig riktigt vuxen som skrev in prov, utvecklingssamtal medmera. Nog för att jag gjorde det i den gamla också, men den här är finare så det känns bättre. Kanske lägger upp en bild senare.

Nej, om jag kanske ska ta och packa ner allt jag ska ha med då,

See you later,
Pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt en allmanacka idag :)

2008-01-09 @ 16:38:28
Postat av: erica

jag har landstingets :( känns inte speciellt fancy..nån kanske får knopa ihop en framsida åt mig? vink vink

2008-01-09 @ 21:52:15
Postat av: Emily

The Killers är bäst! Deras "When you were young" var sommarens bästa låt.. Alla kategorier :)

2008-01-10 @ 13:24:04
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emmy

Hörde förresten om ditt Rättskunskapsbetyg, GRATTIS :) kram!

2008-01-10 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0