"A smell of wine and cheap perfume"

Heys!

Igår kväll var en bra kväll. Vi var hemma hos Kriss och använde Aliibaba, ettårsdagen till all ära.
Det var lite av en slump att vi kom ihåg födelsedagen, men vi gjorde det.

Sedan så gjorde vi en blogg. För att göra en lång historia kort så har vi gjort en gaffelblogg där obehöriga inte har något att göra. That's it, finito.
Idag är det schtekisväder och jag lyssnar på schööön musik ute på min gård. Det är helt vindstilla här så jag håller nästan på att svettas ihjäl. Var tvungen att gå in och ta en schtekispaus. För jag är en schtekis som måste pausa.

Ikväll ska jag hänga hos farmor och farfar med middag som tydligen blir sweet surströmming. Enligt mig är det inte så sweet så jag hoppas på annan mat. Men annars kommer det nog att bli najs.

Och tack vare en söt, underbar köttbit så har vi framtida planer för sommaren. Jag hoppas, hoppas att vi kommer att fullfölja mycket av det här. Då blir jag mer än glad, typ Pavlyuchenko-glad.

UPDATE
Imorse vaknade jag tidigt, kokade gröt och åt en macka med keso och tomat. Sedan tog jag på mig bikinin och gick ut och schtekte. Jag säger då det, damn vad det var varmt ute. Men sedan eftter en/två timmar kom feta moln och förstörde.
Jäkla skit fan. Så jag och mama tog en sväng med racerbilen. Det blev stopp på ÖB där det inhandlades en solsäng, konservburkar och lite godis. Sedan åkte vi vidare till Erschboda. Det var lite scary, svårt att hålla ratten stilla. Men jag kom därifrån helskinnad.

Sedan så kom vi hem, hann inte ens duscha och så åkte vi till farmor och farfar. Dom käkade surströmming. Jag och Peter fick lyxtacos. Kom hem, såg Big Shots och nu ska jag sova. Jag är typ helt slut. Bara tandsingarna mina ska borstas, sen bed. "Then kom back to bed..."

Imorgon hoppas jag på trevligt umgänge hemma hos Kriss med Aliibaba, som Picis sa - kanske lite sippy-sippy och allmänt schtek.

Godnatt to the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0