"And your father likes my lifestyle"

Hola Chiquitas!

Jag har varit inaktiv. Kan dra en snabb summering. I fredags var vi hos Jonathan och hade det allmänt schtek. Sedan promenerade vi hem till Picis på "efterfast". Hon och Viktor satt uppe hela natten, cp-barn. Jag kunde inte sova i Picis säng och jag har ingen aning varför. Sliten dag efteråt alltså.

På lördagen åkte jag hem, solade som aldrig förr typ och käkade sedan middag hos faster med familj. Körde hem till Erica och såg film, Drop Dead Gorgeous med Erica (no shit sherlock), Sara, Jessica och Odes. Vi använde även Aliibaba som har better than ever. Det var ju helt crazy. Är dock besviken på Odes som var en P.O. Kunde ha presterat bättre.
Sov över hos Erica den kvällen pga. av lite bensin. Hade ingen mobil med mig och vågade inte chansa på att få promenera halva vägen hem.

På söndagen var det även då schtekisväder. Låg ute och läste min bok som var sjukt bra. Nu är den utläst. På kvällen bakade mamma rabarberpaj. Sara kom hit och så såg vi på sändagsfilmen på 5:an. Till det drack vi kaffe och åt egenplockade jordgubbar. De första för i år, det ni!

Idag är det också bra väder. Så livet är härligt. Jag ligger ute och bara njuter, njuter och lyssnar på Rooney. Ärligt, jag tror att det kommer att bli bandet för i sommar. Hade liksom glömt bort hur bra dom är på riktigt.

Sist vill jag gratta EMMA till körkortet som hon har tagit. Vi är alla stolta över dig ska du veta!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra gjort att du har skrivit! och tack så mkt :)

2008-07-14 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0