"Bang, bang baby shot me in the heart"

Heys!

Igår kväll tjänade jag lite cash money. Det känns skönt att det börjar öka. Snart är jag uppe i 1500 tror jag. Sedan kom Picis, vi gjorde real lattes och färgade hennes hår. Hon har så tjock hår att en flaska nästan inte räckte men jag kämpade i alla fall. Sedan hann vi läsa lite godnattsagor och se på Kalle Anka på DVD. Det är sjukt så high-tech alla leksaker som barnen har nu. Jag börjar känna mig gammal och då är någonting fel.

Idag verkar det som att solen kan titta fram så jag ska försöka gå ut och göra någonting bra. Annars så får jag väl hitta på något här inne. Hela dagen är det lördag och imorgon är det söndag vilket betyder att familjen åker söderut. Det känns skönt, magnifikt.

Annars så har jag hittat en najs låt med Shwayze. Jag har inte hört något från honom tidigare men han verkar riktigt skön.
Listen up!



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0