But my feet can't jump

Aloha!

Igår käll var vi hemma hos Kriss och hade det allmänt schtek. Lite scrubs, lite vattenpipa, popcorn, BANANBOLLAR och trevligt sällskap. Det var hur som helst roligt, fast det ena sällskapet gick lite väl tidigt tycker jag.

Tur att Picis och jag låg i sängen och härmade alla djur i universum.

Idag har jag käkat frukost hos Kriss och sedan kom mamma. Vi åkte till industriområdet på Västerslätt för att hämta upp pappa som hade varit på besiktning av hockeybilen. Hemma hos Kriss hade vi just snackat om att kanske låna den för att åka till Ryssland men då sa jag att den troligtvis inte skulle klara av en så lång sträcka. Mycket riktigt, för den gick inte att laga för det fanns för många fel. Så nu är den på skrottippen, nästan död ju.

Annars så ska jag sortera bort kort på datorn och kanske åka till Ersboda för att byta lite grejer med mamma.

Btw, lyssna på den här låten. Man blir ärligt glad av den.



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0