"Can you hear me"

Heys!

Det blev inget schtek idag så vid halv elva for jag och mamma på stan.
Jag skulle köra upp i parkeringshuset. Jag fick panik och ingenting gick bra.
Jag lyckades hitta en massa reakläder. 3 klänningar, ett linne/strandklänning, två linnen, en kjol och en bikini. Så nu har jag i alla fall lite sommarkläder. Det känns najs.

Vi gick och fikade på Schmäck när vi fick ont i benen. Käkade en macka, muffin med hallon/vit choklad och kaffe. Det var askalas. Schtek!

När vi skulle köra iväg så hade bilen bredvid oss ställt sig så sjukt snett att man inte ens kunde gå i mellan för att öppna förarsätet. Mamma fick krypa in genom passagerarsidan istället. Vi skrev en lapp som förklarade att dom skulle parkera bättre nästa gång. Jag stoppade den på vindrutetorkarna.

Ikväll ska vi grilla kyckling och sen ska vi åka och se SATC-filmen på bio. Så taggad jag är på den.

Lyssna på den här låten. Den är så sjukligt skön att jag bara vill dansa.
N.E.R.D. - Everyone Nose



Pusshej

Kommentarer
Postat av: erica

schtek med satc ikväll :)

2008-07-05 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0