"Cause' either way, I'll break your heart someday"

Hejhejhej!

Jag hoppas på att solen kommer fram emellan dessa moln som sitter så tätt, tätt. Jäkla skit fan. Svensk sommar är ju ingenting att ha när jag tänker efter.

Igår kväll bakade jag en kaka, men den blev lite för gräddad. Annars helt schtekigt god!
Sedan cyklade jag hem till Sara där Erica, Linn och Kriss var. Vi såg "Mamma vid 16". Jag gillade filmen, den var bra. Plus att Brad var najs att titta på. Dock var han en pussy, P.B men what to do.

Idag har jag noll planer. Ska nog försöka städa mitt rum och ladda ner en film att se. Ska passa på då alla andra åker iväg en sväng.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Korf

Vad står PB för?

2008-07-07 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0