"I don't wanna be lonely"

Hej!

Yes, jag har inte skrivit på ett tag. Jag har ingen bra anledning till det heller. Men i förrgår så var Linn här och även Sara en stund. Vi schtekte i det underbara vädret och lyssnade på radio där det diskuterades hur man skulle raka sig på bästa möjliga sätt, varför och även vart. De som diskuterade klarade inte sin uppgift och kunde inte förmedla vad de ville ha sagt. Synd för dom alltså.

Sedan igår så regnade det och Kriss ringde så vi tog en liten tur med bilen. Hamnade i stan där vi hyrde film "It's a boy girl thing". Det åkte förbi flera brandbilar. Paniken, tänk om det var mitt hus då jag var ensam hemma ...
Det var det inte. Vi åkte även och handlade, a lot. På vägen till Kriss hus tappade jag en fet ananas som splashade upp vatten på mina ben. Jag blev typ dyngsur.

När vi kom hem till mig så färgade jag Korvens hår och hade det allmänt najs. Eftersom jag är ensam hemma så måste jag gå ut med vovvsen oavsett vilket väder. Så jag tog på mig regnkläder och gick ut. När jag kom hem igen var jag dyngsur. Håret var så blött att det rann vatten ner i ansiktet. Ingen skada skedd really, jag värmde mig med lite te.

Idag verkar det blåsa spik men inget regn. Jag har kollat på vädret och det ser inte ut att kunna klarna upp, synd. Vi som hade tänkt vara ute ikväll och allt. Jäkla skit fan!

Idag hade jag tänkt underhålla mig med att se ikapp "The Hills" då jag inte har något bättre för mig. Känns nästan tragiskt men svensk sommar gör mig tragisk.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Linn

haha men det är okej plus att the hills är bra ;)

2008-07-22 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0