Idag är det tisdag, fyi

Heys!

Yes, imorse när jag vaknade var det inget schtekisväder, tyvärr. Jag såg lite fotbollsrepriser och städade rummet lite smått. Sedan så chillade jag, såg en film och chillade lite mer. Kriss kom förbi en sväng och vi satt ute på bron med kaffe i väntan på solen som aldrig kom.

När hon åkt hem gjorde jag en tonfisksallad och gick på promenad med Sheila. När jag kom hem igen så började det regna. Jag har lite tur i alla fall.

Nu har jag hunnit duscha och så så nu ska jag åka hem till Kriss. Vår egentliga plan var att sitta i SF-parken med fika och filtar men det började ju regna så vi fick ha en plan B. Erica den räven kommer också och myser med oss.

Det är så min dag har sett ut och kväll kommer att fortsätta.

På återseende ladies and tulltjänstemän!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0