"It's a fucking waste"

Hej!

SATC igår kväll var helt underbar. Jag älskade den, verkligen. Jag hade verkligen inte trott att dom skulle lyckas med en film. Men dom förvånade och visade hur bra de egentligen är. Bara ah så bra!

Sedan så åkte vi hem till Kriss för att dricka lite kaffe.

I natt hade jag världens värsta mardröm och den kändes verklig. Jag vill inte förklara eller berätta. Jag har ingen lust med det.

Annars så är väl inte livet schtek. Allting känns bara bajs. Fan, fan, fan. Och ja, jag vet att det är fult att skriva om alla sina känslor i en blogg och jag är ingen bloggbitch så jag håller tyst.

Jag har legat i min säng idag och bara varit. Såg Chocolat, vilket är en av mina älsklingsfilmer. Jag älskar, älskar den hur mycket som helst. Den går inte att se sönder.
Det plus ett videoklipp med Pavlyuchenko är det som har fått mig att må bra idag.
Det var i alla fall schtek. Men utöver det så har det varit dött idag.



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0