"Och vem blir inte ful i 60-watts ljus ?"

God eftermiddag!

Jag sov ut imorse och klev upp 10.15. Det var sjukt skönt att känan sig utvilad. Jag gjorde lite frukost och gick ut för att schteka a little bit. Molnen kom tyvärr ganska snabbt så jag fick gå in igen. Inne gjorde jag nytta. Städade hela mitt rum, tog bort alla kläder, dammsugade och torkade golven. So fresh and so clean clean.

Sedan har jag lyssnat på lite ny musik och det går inte att ladda ner. Det är inte ens några okända låtar typ. Jäkla skit fan. Sedan kom mamma hem efter att ha fyndat lite på stan. Hon hade hittat två vita byxor på rea. Det ena paret kände hon att hon inte kunde ha and I tried it on. Dom satt najs och vips så var dom mina.

Mitt hår har inte duschats på några dagar och jag känner mig helt unfresh. Hur kan det komma säg att bara för att håret är smutsigt så känner sig hela kroppen sämst? Vad är grejen med det?
Ikväll hoppas jag på en schtekkväll hemma hos Erica men jag har inte hört mig för så jag vet egentligen inte mycket. Sedan så har jag försökt kontakta Malin ett ex antal gånger nu men utan framgång. Vad är det som händer?

Puss

Kommentarer
Postat av: korf

Asså det heter damsög för fan!!! ;)

2008-07-20 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0