When you schteker you got to know how

Hallå!

Igår kväll så var det dåligt väder så vi var hos Kriss. Jag skrev att även Erica skulle komma. Surprise, surprise så kom också Linn och Jessica. Vi hade SATC-maraton från första avsnittet så att Jessica skulel hänga med.
Det gjorde hon inte riktigt och vi pausade jag vet inte hur många gånger.

Idag vaknade jag vid 08.00 och märkte att solen sken. Jag somnade om och vid 10.00 så var det molnigt. När jag skulle cykla till Kriss så började det spöregna. Och då menar jag inte lite, utan enormt. Jag var dyngblöt och inte in the mood för stadsvandring. Vi såg på Scrubs hela dagen istället. Sedan kom Erica förbi och tittade med oss.
Efter det tog vi en tripp till Ersboda för att hämta upp en blöt Sara som inte villa cykla hem i regnet.

Jag var och handlade med mamma på Maxi nyss och köpte en hudlotion, nagellack och Hawaiian Tropic Coconut Oil så nu är jag redo for some real schtek to begin. Oh yeah!

Nu ska jag måla naglarna och käka lite melon. Jag ska hålla tummarna för att det blir kalasväder imorgon, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0