18 is the shizzle

Hej!

Imorse vaknade jag vid åtta, käkade lite frukost och väntade till nio med att ringa Sara. Hon hade just vaknat så jag kom förbi en sväng och gav henne mitt sluttal som handlade om henne och två banankaksbitar som vi käkade och drack kaffe.

Varför jag var så snäll kanske någon undrar?
Jo, det är så att Sara fyller 18 år idag. Så alla GRATTIS i världen till dig S!

Sedan så åkte jag hem igen och så fick jag skjutsa in pappa till ladan och mamma till apoteket vid sjukhuset.

Nu är jag hemma igen och ska käka lunch. Jag är sjukt hungrig. Sedan ska mam och mormor till moster och lämna present så jag ska få köra ännu mer.
Mycket bra, bra ...

Btw så har jag fyllt på pengar så att jag har gratis sms. Det känns underbart. Längesedan!

Ikväll blir det sommardroskan för alla artonåringar, ska jag ligga hemma och vara miserabel eller?
Ja, typ tyvärr ...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0