Alla bara charmar all the time

Heys!

Tadaa dam dadam. I am back on track.

Efter dagar utan Internet är jag tillbaka där jag slutade.
Det har faktiskt hänt en hel del under dessa dagar.
En crazy skolavslutning, lite solning, FOTBOLL, popcorn, promenad, film, regn med mera.

En massa fotboll har det faktiskt blivit och det har varit najs. Det känns som att det har funnits en speciell spelare i varje lag som charmar.
It is just to crazy to talk about.

I Sverige har vi ju Zlatan but of course. Ryssland har den nyfunna Pavlyuchenko (Pallechenko/Jullechenko) som charmade redan på uppställningen med en blink(!!) och nu höll jag på att glömma Rosenberg, även han i Schweden.
Okej Swe får ha två stycken, det är helt okej.

Sedan så kan jag ju fortsätta säga att J har den sämsta smaken av oss alla och hånar alla vi tycker är fina och jämför dom med alla fula fuckers.
Det är dålig stil.

Nu måste jag fortsätta kolla in matchen med Turkiet-Tjeckien.
Turkey surprisar och vinner stort.

Det här med fotboll och stämning är ultramagnetiskt.

And it feels good to be back. Watch out!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: erica

tyvärr hade inte turkiet eller tjeckien någon fin pojke :/ men pallechenko gillade vi ;)

2008-06-15 @ 23:52:42
Postat av: Emma

Jag tycker vi ska tagga till på onsdag och se sverige-ryssland! :)

2008-06-16 @ 11:13:01
Postat av: Korven

Haha! jag antar att J, med dålig smak för killar, är Jess. Hon tyckte fan att Hårfager var bra!!! haha

2008-06-30 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0