And then we had wednesday

Heys!

Igår var jag och fixade ett nytt pass. Det känns skönt att ha det bortstökat. Men bilden blev nog ingen höjdare. Jag ville bara ha det bortgjort.
Sedan promenerade jag och Sheila från stan hem till Kriss och vi blåste nästan av vägen. Håret for i ansiktet hela tiden så jag såg inte vart jag satte fötterna.
På kvällen bakade vi bärscones och såg på vår hyrda film, "Good Bye Bafana". Den var bra!

Sedan så såg vi premiären av Big Shots på 5:an. Det var ärligt som en manlig SATC. Och det var så bra, ah så bra.

Idag skiner fortfarande ingen sol, men det regnar ju inte. Än så länge. Jag har hunnit se 27 Dresses and I liked it. Tror att jag ska filmnörda hela dagen.
Det finns ändå inte så mycket annat att hitta på.

Ikväll blir det fotbollskväll hemma hos Linn och jag är jättetaggad. Turkiet-Tyskland. Hmm, på något vis så hoppas jag på Turkey för att det skulle vara så otippat.
Sedan hoppas jag att ingen har missat att det är Ryssland-Spanien imorgon?

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0