Det är live som gäller, nothing else

Ladies and tjänstemän!

Det blåser idag och det känns bara allmänt dtt.

Sitter just nu och laddar ner lite nya låtar och funderar på att gå ut och blåsa bort.

En helt crazybra nyhet är att självaste Mr. Daniel Adams-Ray är programledare för P3 Live Sommarsession i år och kommer att åka runt på de största festivalerna i vårt avlånga land. Det känns sjukligt taggat att lyssna på.



Annars så rullar livet på som vanligt, ingenting händer just nu. Inte ens vädret är på topp.

Det enda jag taggar nu är matchen imorgon mot Ryssland. Barra vi hittar ett bra place att se den på.
Då kommer allt att bli übernajs.

Nej, nu ska jag ta och städa rummet en snabbis och sedan gå ut.

UPDATE
Jag var ute i solen en stund och thank god, jag blåste inte bort.
När jag kom in så duschade jag länge, peelade och smorde in med hudlotions. Nu är jag hel och ren igen. Har även hunnit se några avsnitt av Scrubs säsong 7.
Det börjar i alla fall bra, hittills.

Till middag blev det pannkakor vilket inte är en favorit. Man blir mätt av det jättefort och efter ett tag så blir man hungrig igen.

Jag har med glädje idag även hittat Augustana's nya album Can't Love, Can't Hurt and it is like heaven to me. Tonerna är hur sköna som helst och hans sångröst är crazybra. Den ger mig rysningar över hela kroppen.
Jag kommer köra sönder detta album i sommar, tro mig.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snubben har fan likheter med fredrik, iallafall om man kollar snabbt och speciellt håret :P

2008-06-17 @ 14:44:15
Postat av: emmy

åh, musiktips! laddas hem genast :)

2008-06-18 @ 10:36:32
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0