Det spontana imponerar alltid

Heys!

Idag när jag var ute så spelades musik på radion samtidigt.
Rätt som det var så börjar 1990Nånting spelas och det var bara sådär spontant härligt. Det är i vanliga fall ingen låt som hypas på radion liksom. Skönt med lite omväxling sådär.
Det gör mig lika glad varje gång.

Idag har det blåst spikar trots att solen har skint och det bakom all blåst har varit värme. Jag har hunnit vara barnvakt och fått käka jordgubbar. It's like a strawberryfield.

Sedan så promenerade jag och Korf till Rimi och köpte nötter och choklad. Kom hem till K och dit kom även Picis och Jenny. Vi såg Österrike-Tyskland som inte var någon höjdare. Det var typ stilla, allting.

Sedan så käkade vi en massa popcorn medmera och hade det allmänt najs.

Nu är jag hemma igen och funderar på att påbörja tittandet av Scrubs säsong 7. Det känns underbart taggat!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0