Fotbollsfeber överallt och vi målade oss

Heys!

Hinner inte skriva så mycket.

Igår kom Picis hit och vi drack kaffe med superskum tack vare en ny lattevisp. Vi såg Italien-Frankrike matchen som till slut blev väldigt spännande. Det var roligt och mysigt.

Idag har jag varit ute hela dagen och nu ska jag duscha, käka middag, leta reda på gula och blåa vattenfärger och åka till Kriss och sedan vidare till Picis för att se Sverige-Ryssland.

UPDATE
Yes, och vi taggadade jävel inför matchen med målningar och allt. Och vad hände? Jo det blev flopp av hela skiten. Jag sa till och med att jag hoppades att Pavlyuchenko skulle få göra första målet vilket också hände. Men Sverige kom aldrig igen. Inte en enda gång typ. Pavlyuchenko blinkade(!!) åt oss igen i laguppställningen. Det kanske är hans thing, men vi tar ändå åt oss och smälter bort, på riktigt.

Men jag är optimist javisst och ser detta som en chans att få se mycket mer av den ultramagnetiska Pavlyuchenko som är i en klass för sig. Jag vet att Picis håller med mig också. Han är paxad av oss och ingen ska få ta honom ifrån oss.



Nu ska jag sova och kanske se lite av Scrubs innan också. EM fortsätter ju så vi kommer att se fler matcher. EM hypas och det är helt okej.

See you!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: erica

pavlyuchenko-holland på lördag 20.35 :D

2008-06-19 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0