Fre-fre-fredag

Hej!

Jag kan ju börja med semifinalsmatchen. Jag är besviken. Det är som ett underbart stort vaniljvärmeljus bara slocknade och lågan försvann. Vad ska vi nu titta på liksom.
Torres eller? Nej.
Fast det är inte bara för det utan för att de spelade rolig fotboll också.

Annars så har jag väl inte gjort så mycket. Vi såg The Holiday efteråt vilket är en film som jag verkligen älskar. Jude Law är inte att leka med, någonsin.

Jag skulle vilja åka på en äventyrsresa på en båt med sovplatser och min respartner får vara en Johnny Depp då han är som allra bäst. Med sig har han en flaska vin, musik och en mängd-mängd historier att dela med sig av.
Tänk om jag kunde ha det som dröm någon natt.



Nu ska jag laga mat!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0