"I'm begging you for mercy, yeah yeah"

Heys!

Jag hade sovmorgon imorse. Första lektionen var historia där jag fick VG i slutbetyg. Och sedan så tyckte Charlotte att min sv/hi rapport var jättejättebra. Jag tycker också det, helhelnöjd alltså!

Sedan så stekte vi lite i solen, hade klasstid en snabbis och sedan lunch. Kycklingsallad, passade bra!

Sedan sprang jag och Malin runt hela skolan och sökte diverse lärare som av någon anledning var på olika uppdrag.
Rolle t.ex. var och hämtade upp en tårta. Hade sedan natur där jag låg på VG+. Hon visste inte vad hon skulle göra av mig men jag såg extra ledsen ut och fick mig ett MVG tillslut.

Sedan fortsatte vi vår jakt och lyckades tillslut haffa Rollis med en tårta som var lite bränd i kanten.
Fick reda på betyget där också, MVG. Jag känner att jag verkligen har kämpat bra denna termin.

Sedan åkte jag hem och solade ett litet tag. Har sedan varit och övningskört i stan och när vi skulle hem var det sjukaste trafikstockningen genom stan. Jag skojar inte, stod säkert tjugo minuter i kö.
Men jag klarade det galant, really najs.

Nu ska jag ut och tvätta Lena och Johans båt så att den blänker som aldrig förr.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0