I'm not as think as you drunk I am

Heys!

Igår kväll var jag bara hemma och chillade medan alla som var mygndiga var ute och njöt av livet.
Fast jag hade det väl helt okej jag med. Jag gjorde em sommarplaylist 2008 med 70 låtar och den är fet.
Sedan så var jag ute och sprang, men min kondition har försämrats märkvärt så nu blir det att börja om från scratch då jag inte har något träningskort längre.

Idag is the day när Peter och Tobias åker till Furudal någonstans neråt i landet falukorv. De är borta i en hel vecka.
Under den tiden ska jag vara lycklig, hjälpa till att göra om i groventrén och ha det fett skönt.

Sedan så är det skolavslutning på onsdag and I can't believe it.
It is just wonderful.
Detta kommer att bli mitt sista riktiga sommarlov så jag ska ta vara på det, till max.
Jag kanske har ett äss i min ärm.
Kanske har jag alltför höga förväntningar men what to do. Jag ska hålla mig lugn.

Nu ska vi snart åka och hämta målarfärg och börja måla om.
Det kommer nog att bli goodie.

För övrigt, något helt annat. Jag älskar det här citatet. Det är så klockrent.
"Om du inte kan skala en apelsin, så tar du ett äpple!"
Det gäller att veta om dina begränsningar och acceptera dom.



Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska hålla kvar taggen till din stora dag sandra! :D

2008-06-07 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0