It is so time for some change

Ladies and tjänstemäna!

Igår kväll var vi allihop hos Sara, käkade tårta och såg film.
Good Luck Chuck, och den var faktiskt helt okej.
Lite förutsägbar men samtidigt sweet.

Idag skiner ingen sol, vart tog utlandsvärmen vägen?
I alla fall så har det blivit lite omställnigar här i huset nu.
Datorn och hela ekipaget är inne i mitt rum så det är lite trångt.
Vi har flyttat in det hit då tanken är att vi ska måla om och göra en fondvägg i hallen.
Det kommer att bli great men det här är bara början.

Fördelen med detta är att jag kan se på film och serier samtidigt som jag sitter eller ligger i sängen vilken är en uppgradering jämfört med datorstolen som gör att man får nackspärr med mera.

Så nu när det ändå inte är någon sol så ska jag ta och se på några serier, har halkat efter så otroligt mycket i exempelvis Grey's Anatomy.
Jobbigt läge, tyvärr I-landsproblem ... Fan också!

Idag är det söndag och imorgon är det måndag... no shit.
Men egentligen är det brännboll på mariehemsängarna men jag känner att det är en chilldag hemma istället.

Sedan på tisdag taggar jag Sveriges första match i EM. Jag är så grymt taggad på hela EM i år så det är inte klokt.
I am going bananas over this.

Nu ska jag börja kika och undvika datorglajjer till ögon. Det är aldrig fint.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0