It's a backstabbing world honey

Hej!

Hela familjen hade planerat att cykla till farmor och farfar för att käka lunch. Nu blir det ändrade planer då det spöregnar ute. Bilen aboslut, ja tack!

Igår kväll såg jag och pappa Portugal-Tyskland vilket ändå var en helt okej match. Sedan så kollade jag lite på annan tv och sedan reprisen av Sve-Ryss. Jag vet att det är crazy, men jag tänkte att "det är ödet att jag ska se den om jag slår på den här kanalen". Och så var det också!
Ödet is a friend of mine indeed.

Nu ska jag käka frukost och sedan duscha och sedan iväg med bilen. Är du ute på vägarn runt Strömpilen då så håll lite extra koll. Jag kan köra på dig!

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Korven

Haha det känns tryggt att man inte ska se dig köra bil, utan att man ska se dig innan du kör på en! ;) haha :D

2008-06-30 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0