"Livet är fun, funlight!"

Heys!

Det här beskriver nog ganska bra vad jag gör just nu och någon timme framöver. Hänger du inte med? Nej då är det inte meningen heller.
Jag schteker, jag schteker.



UPDATE
Yes, igår kväll så såg vi finalen hemma hos Jonathan med fler. Torres hade ny frill vilket var ett framsteg. Och sedan så vann ju Spanien. Det var helt rätt. Tyskland hade absolut inget där att göra.

Sedan så hann vi även se en del av Pirates, den första. Men alla var trötta så vi åkte hem.

Imorse gick jag på en lång promenad med Sheila och det var skönt. Solen sken mer och mer och till slut var det kalasväder, på Malins födelsedag och allt.
Malin fyller då 18 år idag och jag åkte dit vid halv två för att ge henne en present och få lite fika. Hon fick ett presentkort på IKSU Spa så vi ska göra en favorit i repris någon dag framöver.

Hon hade fått en hel hög fina presenter, varav en än så länge hemlig upplevelse av Mattias, en Smirnoff Apple av Erik och bakböcker av hennes mamma. Malin som är en fena på att baka, så det var bra.
Grattis på dig din sötnos! ♥

När jag kom hem vid 16.00 så schtekte jag litegrann, som Ulf i Ica-reklamen så finurligt har illustrerat. I like it. Den är helt, helt klockren.

Kriss kom hit på kvällen och chillade med mig. Vi såg The Great Debaters med Denzel Washington i egen hög person. Han är en bra skådespelare.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för jag är jäkligt trött.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0