More than even clowns need the laughter of the crowd

Heys!

Igår kväll var jag hemma hos Erica och käkade goda jordgubbar, såg på Smekmånaden och lite annat. Det var bara vi två då resten var på krogen och Jessica som var med Odes. Men vi hade det bara najs i alla fall.

Vi såg även en intervju med Pavlo och låtsades förstå vad han sa. Vi kunde klura ut att han sa fotboll, Grekland, Spanien och Sverige men that's it. Men kanske enough for us. Här är den underbara Pavve. Lyssna, titta och NJUT!



Sedan idag så har jag hunnit vakna, no shit Sherlock. Men även käkat frukost, dragit på mig bikini, tvättat utemöbler och startat datorn och sitter på MSN med Picis nu. So far är det det som jag hunnit med idag.

Det kommer även att bli schtek ute, härligt härligt. Vi får hålla tummarna för att Erica orkar cykla hit. Annars kommer jag att kalla henne för Picus.
Undra om det var Jessica som kom på namnet. Det var i alla fall klyftigt.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0