My Thrift Store T-Shirt

Heys!

Igårkväll kom Sara och Kriss hit. Vi poppade popcorn och såg klart andra halvleken av kvällens andra EM-match.
Sedan så gjorde vi kaffe och såg The Freedom Writers. Det var jättebra fast lite väl lång.

Sedan så åkte girlsen hem och jag såg Fjorton Suger. Alltså jag får så mycket sommarkänslor av den filmen så jag blir helt loco-loco. Plus att storebrorsan Markus är hur snygg som helst. Och då menar jag hur sjukt som helst.
Den filmen är min, min, min och så mcyket min att det inte finns.
Det är inte så speciell egentligen men det är något med den som jag gillar. Kommer nog att se den fler gånger nu under sommarlovet.

Nu ska jag promenera med Sheila-vippsen in till Teg för att låna en träningsbok.
Synd att det småregnar, annars hade det varit skönare tror jag.

Om två dagar är det skolavslutning, und-und-underbart!

Imorgon spelar Sverige första matchen, härligt värre.



Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det inget småregn längre inte ;P

2008-06-10 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0