Raindrops are falling on my head

Heys!

Idag är en så trist och tråkig dag att ingenting känns roligt. Jag vaknade imorse vid 05.00 och kollade ut genom köksfönstret och då lyste solen och när jag gick och la mig, somnade om så tänkte jag att det skulle bli en bra dag.

Men när jag vaknar vid 10.00 så smattrar regnet och jag har hittills inte stuckit ut huvudet genom dörren en enda gång. Det känns inte nödvändigt. Jag vill inte gå ut överhuvudtaget.

Jag kan också berätta att jag just nu suttit framför datorn och letat fram de bästa, ultramagnetiska bilderna på Pavlo. Igår diskuterade vi även hur vi skulle få tag på en Pavlyuchenko-tröja. Om det är någon som vet hur, så berätta det.
Vi är beredda att göra vadsomhelst!

Nej, jag ska ta och fixa lite varm choklad och kanske toppa med en marshmallow. Det har jag aldrig fått testa förut. Now is the time. Sedan ska jag fortsätta läsa "Flyga Drake". Den är sjukligt bra, jag kan bara inte sluta.
Har världen tur kanske jag tittar ut en snabbis genom dörren, bara för att stänga den igen.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: erica

jag har googlat en del för att hitta tröjor men pavve verkar inte va så poppis :(

2008-06-24 @ 00:05:23
Postat av: Anonym

han lär ju vara efter em :)

2008-06-24 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0