"Ryssland kan"

Heys!

Först och främst matchen igår, Ryssland-Holland. Jag finner inga ord. Jag kan bara beskriva det som att Ryssland körde sönder Holland och glänsde så jag fick ont i ögonen.
Dom överröste med målchans efter målchans, synd bara att många inte gick in. Då hade det inte blivit förlängning.
Men jag klagar absolut inte. Mer Pavlyuchenko för vår del då.

Vi var Lag Pavlyuchenko hemma hos mig med kladdkaka, superlattes och popcorn framför tvn. Det var lika härligt som alltid. Usch så stämning det var.
Jag fick nästan ont i magen på slutet.

Som Bojan så fint beskrev det. "Det känns konstigt att man får så mycket känslor för ett land som man inte har något förflutet till". Det var precis så vi kände också. Jag sa till och med att "hoppas att VI kommer att gå långt ..."

♦ Imorse kom mamma in och sa att solen sken, så jag planerade att kliva upp då hon kom in en gång till och sa att det var molnigt. Inte långt efter det så hör jag hur regnet börjar smattra och sedan vräka ner. Det var helt sjukt.
Jag har hunnit övningsköra också. Vi var på Obs och Stadium och lämnade tillbaka lite saker. Där var det rea så jag shoppade ett par byxor, två träningslinnen och en långärmad grön tröja. Det känns bra.
Sedan åkte vi vidare till Strömpilen där jag köpte en sommardoft, äntligen. Det blev Escadas nya, Moon Sparkle. Den luktar gott.

Nu är jag hemma och läser "Flyga Drake", den är så bra. Jag kan nästan inte sluta. Fast jag behövde en liten paus nu. Istället lyssnar jag på Augustana.
Ikväll blir det fotboll hemma hos Linn. Italien-Spanien kan nog bli en bra match. Som tur är har vi ju Luca Toni.



Pusshej

Kommentarer
Postat av: erica

Luca Toni är en besvikelse..men då fann jag Casillas istället :)

2008-06-23 @ 01:31:31
Postat av: Anonym

Haha em är räddat, italien åkte ut ;) nämen, ryssland har fått respekt nu! visst, holland var sämre än vanligt men det är fan riktigt bra gjort :D

2008-06-23 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0