Vilken und-und-underbar dag!

Heys!

Dagen har varit helt fantastiskt bra!

Imorse hade vi avsp. och fick det slutgiltiga betyget, MVG. Dessutom så hade jag fått MVG på mitt minikontrakt med två mål. De två målen var ju att sluta skjuta upp saker och gå på promenad tre gånger i veckan. Så jag är gudomligt nöjd.
Sedan efter ett snabbt besök på toaletten så fick jag ett glatt besked att jag hade vunnit tipsrundan. Belöningen var gratis inträde på Iksu Spa och en plansch med uppmuntrande ord.

Sedan gick vi ut i naturen för att kolla växtlighet på naturkunskapen och sedan gjorde jag och Malin bort vår redovisning på småföretagande.

Efter det var det lunch och en promenad till körskolan för att göra några test tillsammans med Malin.
Sedan bar det av tillbaka till skolan och så gjordes trafikantprovet bort.

Sedan var det bara kat kvar och där fick jag också veta mitt slutbetyg, MVG där också.
Jag körde till sjukgymnasten på Teg och fick min spända nacke uppmjukad och några kotor knäckta. Det var mycket skönt.

När jag kom hem så drack jag lite te och satte igång med rapporten. Den tog några timmar och efter en paus för middag så gjorde jag äntligen klart den.

Nu sitter jag hos Kriss och Sara är också här. Nu ser jag verkligen ljuset i tunneln. Det bländar mig!
Vilken und-und-underbar dag!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0