Allt är tiggedytight!

Heys damer och herrar.

Allting flyter på. Solen skiner grymt och jag sitter ute på altanen på en skrana med glajjer och bara chillar.
Allting är bara härligt och livet leker. Jag tror att solen har den påverkan på mig.
Det är som sagt skönt. Sheila verkar absolut tycka detsamma.

Vaknade imorse vid 08.00, för tidigt men wa ska jog goara? Snoozade om och vaknade en timme senare.
Klev upp, kokade coffee och gick en liten promenad med voffsi. Kom tillbaka, käkade frukost och gick ut igen.
Plockade fram skranan och ett täcke. Det finns ingenting bättre än att sitta ute i solskenet och göra absolut ingenting.

Idag så bara ÄR jag and it feels good. Det enda negativa är att det fattas musik i mina öron. iPoden hänger fortfarande hemma hos J och jag har ingen möjlighet att åka och hämta mina grejer.
Får försöka ragga Kriss till att hämta dom på något sätt. Det borde fungera.

Ska fixa lite lunch nu och sedan gå ut igen.

3 - Det är bara att släppa loss
2 - Alla nu efter oss
1 - Säg jag gör min grej

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-03-23 @ 12:29:42
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Anonym

tagga torsdag! :)

2008-03-23 @ 14:01:03
Postat av: emmy

absolut, tycker dom är jättebra :)
jadu.. mycket funderingar, kommer väl kanske på något klokt så småningom..

2008-03-23 @ 14:51:21
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emmy

man kan ju inte låta bli att gilla dom :)
jajo, i det här fallet är det tyvärr mer jobbiga grejer.. kan berätta mer om det sen när jag bestämt hur jag ska göra!

2008-03-23 @ 18:57:04
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja jag vill även ha snelugg ;) jag vet inte än! :P får se vad de blir! Haha

2008-03-23 @ 21:28:10
URL: http://s0fiie.blogg.se
Postat av: Anonym

vill bara påpeka att det inte blev något inlägg idag/igår(den 24), är mycket besviken ;)

2008-03-25 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0