And just smiling at the sound

Sho bree!

Vad händer i långa landet falukorv?
Själv pumpar jag Snook på högsta volym, dock från datorn eftersom min iPod ligger i en påse hemma hos Jessica och är ledsen.
At the same time så lagar jag middag här hemma helt ensam, och det känns på ett sätt roligt och annorlunda.
Det är ju nästan som att bo i en egen lägenhet, fast större.
Det kommer förhoppningsvis bli ugnsbakad lax och potatis+sallad om jag lyckas. Vilket jag tror.

Igår kväll samlades girlsen här och girlsen är dom vanliga minus Emma plus Suuz. Så det blev en liten förändring.
Vi tog fram vattenpipan för första gången 2008 och det var najs. Ändå grymt längesedan som vi använde den sist. Sedan så satt vi och bara chillade. Beklagade oss även över kvällen på X3M som inte alls blev lyckad, eller möjligtvis för Jessica. Höjdpunkten på hela den kvällen var nog "Rock Away", den lilla biten som spelades.
Jessica, Picis och Kriss sov över och mot slutet av kvällen så såg vi Sunes sommar. Hade nästan helt glömt bort hur grymt rolig filmen är.

Jag vaknade vid nio imorse och klev upp och städade undan litegrann. Lite efter tio så kommer E och K upp. Lite senare kommer J också. Vi käkade frukost och bara slappade. Lyssnade på lite radio och dansade sådär lite på morgonkvisten när Lazee kom. Ändå att låten håller fortfarande.

Efter att allihop åkt hem så gick jag och Sheila på långprommis. Det var kallt och härligt och det är så skönt när man kan promenera på asfalt. Våren är snart här!
Kom hem efter lite mer än en timme och läste lite ur boken. Somnade till på sängen och vaknar upp en timme senare. Det var sjukt skönt.

Nu så har jag kommit fram till samma tidpunkt där jag började. Nu plingar klockan så hoppas att det är klart snart.

Bjuder på en video med Snook och Afasi & Filthy - 1990 Nånting.
Den är så clean och håller i evigheter.
Det är något speciellt med den där låten. Kan det vara hur Big Danne och Kihlen ser ut eller delar ur texten?
Jag har ingen aning, men I like it.



A posse ad esse
Puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

den där låten alltså! så grymt bra :)

2008-03-23 @ 10:33:54
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0