and wednesday too

Hey hey hey!

God morgon, eller kanske inte riktigt morgon. Idag är jag i alla fall ledig från skolan.
Alla på Östra har utvecklingssamtal antingen idag onsdag eller på måndag.
Jag gillar att det är så. Bara så slappt!

Hittills har jag faktiskt inte gjort någon nytta alls. Men på en ledig dag ska man inte behöva göra så mycket.
Jag har käkat frukost, snusat på vovvsen och sett ett halvt avsnitt av Kyle XY.
Jag ska se klart det plus ett avsnitt till och sedan ska jag vara duktig - ska städa rummet. Det vill säga plocka undan, dammtorka och dammsuga. Jag är så less på allt damm därinne nu.

Till det så ska jag lyssna på Gym Class Heroes. Alltså Travis McCoy ser verkligen hur skön ut som helst.
Fatta stilen där, och musiken också. Mmmmhm!

image65

Vill också berätta att allas vår Kriss klarade teorin igår. Så nästa vecka är det halkbanan och sedan uppkörning.
Körkortet/friheten ligger snart nära till hands för henne och det kommer vi alla må bra av. I know it!

UPDATE
Var nyss inne på Umeå Open's hemsida och kollade in vilka artister som kommer att spela.
Det finns enormt många som jag verkligen vill se. Det ultimata borde vara att köpa tvådagarsbiljett, fredag+lördag.
Men det känns ganska dyrt med 550kr, men på samma gång jättevärt!
Jag är ambivalent och vet inte hur jag ska göra. Det är ju ändå inte ofta det kommer så många bra artister hit, om jag säger så.

Annars så har jag varit duktig och städat hela rummet. Det blev mycket fint och nu går det att leva där igen.
Snart kommer mamma hem, ska käka middag och sedan övningsköra/skjutsa Peter och Tobias till deras hockeymatch. Får se om jag hänger med mamma en sväng på stan för några ärenden.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

haha joo, dock orkade jag inte dammsuga eller sådär ;) men det är undanplockat iaf! jag vet, jet är super!!

2008-03-13 @ 08:11:13
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska dit på fredagen iaf ;)

2008-03-13 @ 11:24:50
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska dit på fredagen iaf ;)

2008-03-13 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0