Banana Hammock

Tjingepling!

Dagen började med värk i kroppen av att ha sovit på en för liten, hård soffa med en filt hemma hos Sara.
Vaknade först vid sju men på riktigt vid åtta någon gång.
Främst för att hemtelefonen ringde med en underbar? melodi.

Igår kväll så drog vi hem till Sara för att ha det najs. Tanken var att samla Fjällengänget men så blev det tyvärr inte riktigt. Picis skulle till London, Emma jobbade, Kreel skulle på Rött och Fredrik skulle jobba dagen efter.
Men istället så kom Jonathan och Schill och Suuz.
Vi drack, sjöng, spelade kort, korttrick och bara var.
Sedan så fick alla en massa "tatueringar" med hjälp av en bläckpenna med olika budskap, symboler med mera.
Jag fattade tycke för "Korf" och det blev ju bara bättre när Kriss ritade en korv med fullkornsbröd.
Jessica försvann ganska tidigt tyvärr och vi försökte få upp henne men hon ville sova.
Det blev en del springande till frysen för Piggelinglassar och hamburgare med mera.

På slutet blev det en hel del avsnitt av Scrubs också. KÄRLEK!
Alla sov över och det var fritt fram att välja plats.
Jag vet ärligt inte varför jag valde soffan. Det var en mycket dålig idé. Vi fyra i vardagsrummet hade enormt stora problem att sova och gjorde allt annat.
En socka i taket, norpning av sängar med mera.
Vid fem så somnade vi i alla fall. Och jag kunde bara inte sluta skratta åt jag vet inte vad. Det var bara så sjukt kul alltihop.

Det kanske kommer upp lite bilder om man har tur och jag undrar varför Jonathan var med på typ 85% av bilderna. Måste ju ha varit något uppgjort innan.

Så dagen har varit seg, då jag har varit lite småtrött efter få timmars sömn men då och då så är det bara najs.
Har hunnit vara ute i solen, kört lite skoter, övningskört och läst ut min bok.
Så nu väntar snart middag.
Jag är hungrig. Kanske ska ta och hjälpa mamma med maten så att det går snabbare.

Ikväll tror jag inte att det blir något speciellt. Fan att man inte är 18år.
Livet skulle vara enklare.
Men that's life, så nu ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0