Friday I'm In Love

Heys!

Puh, så är det lov igen. Påsklov. Det kändes inte direkt behövligt än och det kommer att bli jobbigt framöver då vi inte kommer att ha så mycket lov. Men lov är ju lov ändå, alltid najs.

Igårkväll så käkade jag, Erica, Linn, Sara, Kriss och Odes middag hemma hos Jessie. Och hade liten förfest.
Och sedan så drog vi till X3M för att främst se Lazee. That was the big thing. Men nej, när vi kommer dit så läser vi på en lapp medan vi står i kön, att Lazee är inställt pga. kontraktsbrott.
Gud fan vad roligt, eller inte. Det var ju därför vi åkte dit och annars så var det en av de sämsta tillställningar som jag varit på.

Vi var besvikna och tyckte ärligt att dom kunde ha förvarnat för det innan och inte när man kommer dit.
Men då är det nya tag, så jag taggar  fest hos Sara på torsdag och sedan Umeå Open som jag hoppas blir av.
Det vore crazy bra.

Idag så är jag uppe med tuppen känns det som. Var uppe vid 08.00 då resten av familjen höll på att göra iordning för att dra upp till fjällen. Så det betyder att jag är all alone här hemma, underbart.
Det är sjukt fint väder ute så jag tror att jag ska på en långprommis med vovven och sedan bara chilla, typ.

Puss och ha ett bra påsklov!

Kommentarer
Postat av: emmy

jag tyckte att det var jätteroligt där :) fast då gillar jag iofs inte lazee och blev inte så ledsen när han ställdes in! men det var inte så bra musik.. dom spelade ju vissa låtar flera gånger tom!

2008-03-22 @ 09:57:15
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0