I don't care if monday's blue

Hej!

Ja, då var det vardag igen men imorse kändes det faktiskt inte så jobbigt att kliva upp, dels för att jag visste att dagen inte skulle innehålla så många lektioner och att det bara är två veckor innan det är lov all over.
Det är ju nästan sjukt men ändå really najs!

Idag har jag haft avsp, natur och småf. Fick tillbaka småf-provet och det gick rätt så bra. Jag fick VG+ så jag är helnöjd.
Sedan så var det teater i aulan. Ung Scen uppträdde med sin musikal Urinetown, som var en helbra musikal.
Haha, jag skrattar och var helt fast i den.

Sedan slutade vi. Jag och Sara promenerade till stan i slasket. Fuck för det här vädret. Varför ska det bli såhär när man börjar skolan igen? Bara för att jävlas med oss.
Jag åkte bussen hem, fixade några mackor/varm choklad och såg på de tre senaste avsnitten av AA.
Det var helt okej!

Nu ska jag ta och lyssna lite på musik och ta det lugnt i en halvtimme eller så. Vi fick lära oss det på avsp. idag att man behöver minst en halvtimmes avslappning om dagen. Så det ska jag ägna mig åt nu.

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0