It's friday, I'm in love

Whatup?

Yes, äntligen så var det fredag. Eller det känns faktiskt inte så eftersom vi inte har gått så mycket i skolan.
Men helgen är alltid bra, hursomhelst.

Idag har jag haft trafikant, kat, gruppträning och sist matte med en bitchig gammal tant som var vikarie åt Morritz som tråkigt nog skulle på begravning.
Innan vi började så trodde vi inte att vi skulle ha någon lektion men så kommer en gammal tant och frågar om vi går i fotbollstvåan.
Gammal tant: "Är ni fotbollstvåan?
Elev: "Nej, det är vi inte ..."
Gammal tant: "Nehe, okej."
Idah: "... men vi går friskvård i tvåan!"
Gammal tant: "Jaha, men då var det väl er jag skulle ha.."

Om inte Idah hade sagt något så hade vi säkert inte haft någon lektion. Och hon skulle inte ens vara med på lektionen. Men hur som haver så var det en ganska rolig händelse.

Promenerade in till stan efter att vi slutat, 13.50. Malin och jag och våra tunga idrottsväskor.
Vi som går friskvård har ett tungt liv, helt klart.
Vi gick till biblioteket för att hämta ut en bok som Malin bokat och
sedan väntade vi på min buss och när den kom så sprang M iväg till 8:ans buss.
Vi försökte tävla om vem som kom hem först. Och det blev jag, några minuter före Malin.

Jag har hunnit se på både Gilmore Girls och O.C på femman. Jag fick värsta nostalgitrippen när det var O.C, för det var sjukt längesedan jag såg på det sist.
Jag känner att jag måste se klart det nu snart, i alla fall till avsnittet då Marissa dör.

Vet inte riktigt vad planerna är för kvällen men troligtvis så blir det väl chill hemma hos någon av girlsen.
Jag är glad att vi hänger så mycket med varandra som vi gör. Vi är extraordinära, all of us.

För övrigt så gillar jag låten Timothy med JET just nu.
Den är verkligen hur skön som helst.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0