Minst en miljon som sett oss droppa en ton

Hej mina damer och herrar!

Dagen har hittills inneburit städning av hela huset. Det var inte nådigt vad dammigt och popcornigt det har blivit under dessa kvällar.
Sedan så har jag hunnit käka frukost, sett senaste avsnittet av Klass 9A och målat om naglarna.
Alltså på tal om Klass 9A. Jag vill ha Stavros som mattelärare.
Fatta så mycket jag hade lärt mig då.

Det verkar tyvärr inte bli bra väder idag men Sheila måste ändå få sin promenad så det ska jag se till att hon får också.
Familjen kommer hem vid tre eller där någon gång och det har faktiskt blivit rätt långtråkigt att vara ensam hemma nu.
Så det kan väl vara positivt att dom kommer hem igen.

Ikväll så blir det en prommis hem till Sara för att ha lite fest. Det är verkligen efterlängtat. Synd bara att varken Picis eller Emma kan vara där.
Det blir nog en övernattning där också, ännu mer lovely.

För övrigt så är jag inne på Illuminati hos Snook och jag är helt fast i Dannes freestyle om snook.se.
Beatet är übernajs och såväl texten.
"Mina damer och herrar! Varmt välkomna till www.snook.se.
Det här är Big Danne, din host, din flygvärdinna, din kapten på nätet..."

Ja, dom som förstår dom förstår och om du inte förstår så är det inte menat att du ska förstå.

image70

"From possibilty to reality"
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni får ha det så himla nice ikväll och hälsa alla! Själv ska jag digga lite jazz med alla 60+:are ;P

2008-03-27 @ 17:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0